OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie zapytania ofertowego.
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej - Projekt Budowlany, w celu złożenia wniosku o pozwolenie na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pt.„Modernizacja ciepłowni rejonowej w Radomska polegającej na budowie źródła ciepła bazującego na skojarzonej produkcji energii cieplnej i elektrycznej uzyskiwanej ze spalania gazu ziemnego”.zlokalizowanej w Radomsku przy ul. Prymasa Wyszyńskiego 151 w podziale na następujące zadania:
Zadanie 1
Projekt Budowlany układu kogeneracyjnego zlokalizowanego na terenie Zakładu Ciepłowniczego, co najmniej w podziale na branże: budowlaną, elektryczną, zagospodarowanie terenu i przyłączy.
Zadanie 2.
Projekt Budowlany dedykowanej linii SN do GPZ Południe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i 2 zawiera załącznik nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia”.
Termin składania ofert upływa w dniu 31.05.2012 r. o godz. 1300 .
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.05.2012 r. o godz. 1315 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia dla:
Zadania nr 1 i zadania nr 2 - 3 miesiące od dnia podpisania umowy .
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert za wykonanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części w zadaniu 1 i 2 jest cena - 100%.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz dodatkowych negocjacji cenowych z wybranym wykonawcą.
Wszelkich informacji udziela Adam Wierzycki oraz Łukasz Życiński ( pokój nr 215 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 46, tel., faks 44/ 683 43 77.
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy
- Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych usług
- Załączniki nr 5-14 - Załączniki do opisu zamówienia
- Informacja o zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia
- Pytania i odpowiedzi - Informacja o zmianie terminu składania ofert
- Załączniik nr 3 - Projekt Umowy po poprawce
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara
Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny
Regulamin udzielania zamówień.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych, materiałów do budowy węzłów i dostawę przepustnic z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci ciepłowniczej w ul. Krakowska,Targowa, Piłsudskiego.
Zadanie nr 2:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy przyłączy ciepłowniczych do budynków mieszkalnych przy ulicy Chrobrego, Nowej, Rolnej.
Zadanie nr 3:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy przyłącza ciepłowniczego do budynku Przedszkola przy ul. 11 Listopada 33.
Zadanie nr 4:
- dostawa materiałów do budowy węzłów dla odbiorców indywidualnych ECO/ECW-25.
Zadanie nr 5:
- dostawa przepustnic.
Zadanie nr 6:
- dostawa materiałów do budowy węzłów dla Przedszkoli przy ul. Miłej11 i ul.11 Listopada 33.
Szczegółowy opis materiałów co do asortymentu i ilości dla zadania 1 zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2, dla zadania 2 – załącznik nr 3, dla zadania 3 – załącznik nr 4, dla zadania 4 – załącznik nr 5, dla zadania 5 – załącznik nr 6, dla zadania 6 – załącznik nr 7.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 08.05.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.05.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia dla:
- zadania 1, 2, 4, 5, 6: od dnia podpisania umowy do dnia 20.06.2012 r.
- zadania 3: od dnia podpisania umowy do dnia 03.07.2012 r.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia
wadium w kwocie:
- zadanie nr 1: wadium w wysokości 7.000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych ).
- zadanie nr 2: wadium w wysokości 1.500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych ).
- zadanie nr 3: wadium w wysokości 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych ).
- zadanie nr 4: wadium w wysokości 1.500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych ).
- zadanie nr 5: wadium w wysokości 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych ).
- zadanie nr 6: wadium w wysokości 1.500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych ).
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert za wykonanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest cena - 100%.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147,
faks 44/ 683 43 77.
Radomsko 26.04.2012 r.
Formularz cenowy - załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7
OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
„ Dostawę i montaż tłoczni ścieków P3 przy ul. Kolbego – Górnickiego w Radomsku wraz z ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do siwz.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 04.05.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.05.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia ustala się: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2012 r.
Okres związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.
Wadium w wysokości 7.000,00 zł należy wnieść najpóźniej do dnia 04.05.2012 r. do godz. 1300.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, faks 44/ 683 43 77, tel. kom. 501 144 147.
Radomsko 24.04.2012 r.
OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień.
Postępowanie dotyczy wykonania dokumentacji projektowej dla:
1. przyłącza do budynku Przedszkola nr 5 przy ul. 11 Listopada 33,
2. przyłącza do budynku mieszkalnego przy ul. Nowej 1,
3. przyłącza do budynku mieszkalnego przy ul. Rolnej 74,
4. sieci i przyłączy ciepłowniczych w ul. Prymasa Wyszyńskiego od ul. Łokietka w kierunku ul. Słonecznej,
5. modernizacji komory ciepłowniczej nr 10 przy ul. Piastowskiej i odcinka sieci ciepłowniczej w kierunku ul. Tysiąclecia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 13.04.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.04.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia dla:
- pkt 1, 2, 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 11.06.2012 r.
- pkt 4, 5 - od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2012 r.
Okres związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 1.400,00 zł ( słownie: tysiąc czterysta złotych ).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, faks 44/ 683 43 77, tel. kom. 501 144 147.
Radomsko 04.04.2012 r.
Radomsko: Dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy przyłączy ciepłowniczych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
z dnia 03.04.2012 r. – w trybie licytacji elektronicznej
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Spółka z o.o.
97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85
tel. 44/ 683 06 30, fax 44/ 683 43 77
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP: 772 - 010 - 01 – 76
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasta Radomska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy przyłączy ciepłowniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy przyłączy ciepłowniczych do domów jednorodzinnych ( nr posesji 47, 48, 49, 51, 52 ) przy ul. Bolesława Chrobrego w Radomsku.
Oferowany system preizolowany powinien spełniać następujące wymagania:
1. Oferowany przez Oferenta system preizolowany musi odpowiadać wymaganiom
jakościowym zgodnie z normami PN-EN 253:2005, PN-EN 253:2005/A1:2007,
PN-EN 253:2005/A2:2007, PN-EN 448:2005, PN-EN 488:2005, PN-EN 489:2005.
2. Oferowany system preizolowany powinien posiadać aktualną aprobatę techniczną
dopuszczającą do stosowania w budownictwie.
3. Rura przewodowa.
- atestowana rura stalowa ze szwem wg PN-EN 10217 w gatunku P 235GH TR1, TR2.
4. Rura osłonowa – wykonana z polietylenu wysokiej gęstości wg PN-EN 253.
5. Izolacja termiczna – sztywna pianka poliuretanowa wypełniająca przestrzeń między rurami
na całej długości, o współczynniku przewodzenia ciepła < 0,03 W/mk, max temperatura
medium grzejnego > 1400 C przy pracy ciągłej z możliwością przekroczenia czasowego
temperatury do 1500 C.
6. System wykrywania nieszczelności – impulsowy.
7. Szczegółowy opis materiałów co do asortymentu i ilości zawiera – załącznik nr 1 do
niniejszego ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej www.pgk-radomsko.pl
w zakładce przetargi – aktualne.
8. Wykonawca dostarczy materiały własnym środkiem transportu na swój koszt.
Zamawiający nie odpowiada za szkody powstałe w transporcie.
Uwaga: materiały, których rozładunek wymaga użycia dźwigu należy dostarczyć
samochodem mającym takie urządzenie.
9. Miejsce dostaw materiałów: Zakład Ciepłowniczy, ul. Prymasa Wyszyńskiego 151,
97-500 Radomsko w godz. 7:00-14:00.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44163120-7.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do dnia 18.05.2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia tego warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie internetowej www.pgk-radomsko.pl w zakładce przetargi – aktualne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia tego warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie internetowej www.pgk-radomsko.pl w zakładce przetargi – aktualne.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia tego warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie internetowej www.pgk-radomsko.pl w zakładce przetargi – aktualne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia tego warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie internetowej www.pgk-radomsko.pl w zakładce przetargi – aktualne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia tego warunku nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie internetowej www.pgk-radomsko.pl w zakładce przetargi – aktualne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
● oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru określonego w
załączniku nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu.
● aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
● aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty:
● aktualne aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie.
● oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
zamawiającego z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do ogłoszenia
o zamówieniu zamieszczonego na stronie internetowej www.pgk-radomsko.pl w zakładce
przetargi – aktualne.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert ).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.pgk-radomsko.pl w zakładce przetargi – aktualne.
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1. Wymagania formalne:
1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w
systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl (rejestracja jest darmowa)
1.2. Wykonawca, w celu umożliwienia Zamawiającemu dopuszczenia go do udziału w
licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie
http://licytacje.uzp.gov.pl oraz przekazać Zamawiającemu wraz z wnioskiem o
dopuszczenie do udziału w licytacji, informację o swoim loginie.
1.3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go
Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania
najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji.
2. Wymagania techniczne:
Komputer klasy PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz
przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższa, Mozilla Firefox 2.0 lub
wyższa, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną,
podłączoną do sieci internet.
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1. Zamawiający ustalił cenę wywoławczą na kwotę 44.280,00 zł brutto (czterdzieści cztery
tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych ).
2. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie kwotę w wysokości 1.000 zł (słownie:
jeden tysiąc złotych ).
3. Od otwarcia licytacji elektronicznej do jej zamknięcia Wykonawcy składają kolejne
korzystniejsze postąpienia, które podlegają automatycznej klasyfikacji.
4. Wykonawca, który zamierza złożyć postąpienie korzystniejsze musi tego dokonać w czasie
5 minut od ostatniego złożonego postąpienia. Niezłożenie przez wykonawców postąpienia
w tym czasie spowoduje zakończenie licytacji.
5. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych ( grosze
należy oddzielić kropką ). Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i składniki
związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w
szczególności należny podatek VAT, koszty dostawy.
6. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna być niższa od oferty najkorzystniejszej co
najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa, czas trwania: 5 minut od ostatniego postąpienia.
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 12.04.2012 r. godzina 1300, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko – sekretariat.
Wniosek o dopuszczenie do licytacji wraz z dokumentami i oświadczeniami
wymienionymi w sekcji III musi być przygotowany w języku polskim, w formie pisemnej. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
Składane zaświadczenia i oświadczenia muszą być oryginalnymi dokumentami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę na każdej zapisanej stronie kserokopii poświadczonego dokumentu. Upoważniona osoba jest to osoba wskazana w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadająca pełnomocnictwo załączone do oferty. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik to pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować i opisać
według wzoru:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Spółka z o.o.
97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85
Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji na dostawę materiałów preizolacyjnych
do budowy przyłączy ciepłowniczych.
Nie otwierać przed dniem 12.04.2012 r., godz. 1300
Koperta wewnętrzna oprócz opisu jak wyżej winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji i składania ofert o godz. 10:00.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Licytacja zostanie zamknięta po upływie 5 minut od złożenia ostatniego postąpienia.
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie Zamawiającego - www.pgk-radomsko.pl
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
03.04.2012 r. pod numerem 103510-2012 oraz na Platformie licytacji elektronicznych – licytacja L-113-2012 .
Załączniki:
1.Zestawienie materiałów - załącznik nr 1,
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp - załącznik nr 2,
3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o niepodleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3,
4.Oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
zamawiającego - załącznik nr 4,
5.Projekt umowy - załącznik nr 5.
ZATWIERDZIŁ:
P R E Z E S
Zarządu Spółki
/ — /
Wiesław Kamiński
- Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych do budynków mieszkalnych przy ulicy Pl. 3 Maja, ul. Reymonta w Radomsku.
Zadanie nr 2:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy przyłącza ciepłowniczego do budynku przedszkola przy ulicy Miłej 11 w Radomsku.
Szczegółowy opis materiałów co do asortymentu i ilości dla zadania 1 zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2, dla zadania 2 – załącznik nr 3.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 15.03.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.03.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia dla zadania 1, 2: od dnia podpisania umowy do dnia 16.04.2012 r.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
- zadanie nr 1: wadium w wysokości 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych ).
- zadanie nr 2: wadium w wysokości 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych ).
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert za wykonanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest cena - 100%.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147, faks 44/ 683 43 77.
Radomsko 06.03.2012 r.
- Formularz cenowy - załącznik nr 2
- Formularz cenowy - załącznik nr 3
Wyszukiwarka
Telefony alarmowe
Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
44 6824644
44 6824737
44 6824808
Pogotowie Ciepłownicze
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
+ 48 600 973 627 - Dyspozytor
lub
44 683 - 77 - 02
44 683 - 76 - 62