Radomsko: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych
Numer ogłoszenia: 326802 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 45, faks 044 6834377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasta Radomska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: a) przesyłki listowe w obrocie krajowym - do 350g - gabaryty A i B, b) przesyłki listowe w obrocie krajowym - 351 - 1000g - gabaryty A i B, c) przesyłki listowe w obrocie krajowym - 1001 - 2000g - gabaryty A i B, d) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym - do 350g - gabaryty A i B, e) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym - 351 - 1000g - gabaryty A i B, f) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym - 1001 - 2000g - gabaryty A i B.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych ). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). Szczegółowe informacje na temat wadium zawarto w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 ) tj. jest uprawniony do świadczenia wszystkich usług pocztowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi ( realizowane na podstawie odrębnych umów ) polegających na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej: 1) formularz ofertowy, 2) formularz cenowy, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego obowiązek złożenia wynika z art. 44 Prawa zamówień publicznych, 4) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy, opracowany przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do SIWZ, 5) dowód wniesienia wadium.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej: 1) formularz ofertowy, 2) formularz cenowy, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego obowiązek złożenia wynika z art. 44 Prawa zamówień publicznych, 4) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy, opracowany przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do SIWZ, 5) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to koniecznie do uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt 1 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia oraz pracowników Wykonawcy realizujących postanowienia umowy; b. zmiany siedziby jednej ze stron umowy; c. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy; 3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. 5. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój nr 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, Sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- SIWZ

- Formularz cenowy - załącznik 2

- Ogłoszenie o wyniku

- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

OGŁOSZENIE

O WSZCZĘCIU  POSTĘPOWANIA

Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w  Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.

Postępowanie jest prowadzone w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień obowiązujący w przedsiębiorstwie.

Podstawą prawną wyłączenia niniejszego postępowania ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych jest art. 132 i art.133 ustawy Pzp.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: węgla kamiennego typu „ kostka ” oraz eko-groszku konfekcjonowanego pakowanego oryginalnie przez producenta  i luzem  z podziałem na zadania:

Zadanie 1:

Dostawa węgla kamiennego typu „ kostka ” klasy 27.05.06 w ilości 200 ton.

Dostawa węgla odbywać się będzie w okresie od września 2013 r. do kwietnia 2014 r. według następującego harmonogramu:

- wrzesień 2013 r.          - 10 ton

- październik 2013 r.       - 15 ton

- listopad 2013 r.           -  30 ton

- grudzień 2013 r.          -  40 ton

- styczeń 2014 r.           -  40 ton

- luty 2014 r.                -  40 ton

- marzec 2014 r.           - 15 ton

- kwiecień 2014 r.         - 10 ton

Wykonawca zobowiązany jest do dostawy węgla własnym środkiem transportu do Oczyszczalni Ścieków, znajdującej się przy ul. Spacerowej 252 w Radomsku, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.

Zadanie 2:

Dostawa eko-groszku konfekcjonowanego pakowanego oryginalnie przez producenta w ilości 20 ton o parametrach:

- granulacja 5-25 mm,

- wartość opałowa > 26 MJ/kg,

- zapopielenie max. 10%,

- wilgotność max. 15%.

- zawartość siarki 0,6%

Dostawa eko-groszku będzie się odbywać w okresie od września 2013 r. do kwietnia 2014 r. według następującego harmonogramu:

- wrzesień 2013 r.       - 2 tony

- październik 2013 r.    - 2 tony

- listopad 2013 r.        - 3 tony

- grudzień 2013 r.       - 3 tony

- styczeń 2014 r.        - 3 tony

- luty 2014 r.             - 3 tony

- marzec 2014 r.        - 2 tony

- kwiecień 2014 r.      - 2 tony

Wykonawca jest zobowiązany do dostawy eko-groszku własnym środkiem transportu do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie gm. Radomsko, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.

Zadanie 3:

Dostawa eko-groszku luzem w ilości 80 ton o parametrach:

- granulacja 5-25 mm,

- wartość opałowa > 26 MJ/kg,

- zapopielenie max. 10%,

- wilgotność max. 15%.

- zawartość siarki 0,6%

 

Dostawa eko-groszku będzie się odbywać w okresie od września 2013 r. do kwietnia 2014 r. według następującego harmonogramu:

- wrzesień 2013 r.       - 5 ton

- październik 2013 r.    - 5 ton

- listopad 2013 r.        - 10 ton

- grudzień 2013 r.       - 15 ton

- styczeń 2014 r.         - 15 ton

- luty 2014 r.               - 15 ton

- marzec 2014 r.          - 10 ton

- kwiecień 2014 r.       -   5 ton

 

Wykonawca jest zobowiązany do dostawy eko-groszku własnym środkiem transportu do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Radomsku ul. Krzywa 12, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.

Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest najpóźniej do dnia 05.08.2013 r. do godz. 1300 wnieść wadium dla poszczególnych zadań.

 

Zadanie nr 1 – 3.000,00 zł ( dostawa węgla typu „ kostka ” ),

Zadanie nr 2 – 1.000,00 zł ( dostawa eko-groszku pakowanego oryginalnie przez producenta ).

Zadanie nr 3 – 1.000,00 zł ( dostawa eko-groszku luzem ).

 

Termin składania ofert upływa w dniu 05.08.2013 r. o godz. 1300

Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.08.2013 r., o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla poszczególnych zadań.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Jedynym kryterium oceny ofert dla poszczególnych zadań jest cena – 100%.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85 – Dział Rozwoju, pokój nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.

Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk – Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147, faks 44/  683 43 77.

 

 

Radomsko 24.07.2013 r.

 

- SIWZ

- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Radomsko: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych
Numer ogłoszenia: 281938 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 45, faks 044 6834377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasta Radomska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: a) przesyłki listowe w obrocie krajowym - do 350g - gabaryty A i B, b) przesyłki listowe w obrocie krajowym - 351 - 1000g - gabaryty A i B, c) przesyłki listowe w obrocie krajowym - 1001 - 2000g - gabaryty A i B, d) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym - do 350g - gabaryty A i B, e) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym - 351 - 1000g - gabaryty A i B, f) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym - 1001 - 2000g - gabaryty A i B.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych ). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Szczegółowe informacje na temat wadium zawarto w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2003 r. Nr 130, poz. 1188 z późn. zm.) w zakresie powszechnych usług pocztowych, a w odniesieniu do operatora publicznego oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z obowiązku uzyskania ww. zezwolenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować realizację, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest - w tym okresie, wykonania co najmniej 2 usług polegających na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym przez okres 12 miesięcy każda, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej: 1) formularz ofertowy, 2) formularz cenowy, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego obowiązek złożenia wynika z art. 44 Prawa zamówień publicznych, 4) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy, opracowany przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do SIWZ, 5) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to koniecznie do uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt 1 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia oraz pracowników Wykonawcy realizujących postanowienia umowy; b. zmiany siedziby jednej ze stron umowy; c. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy; 3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. 5. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój nr 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85 Sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

- SIWZ

- Formularz cenowy - załącznik 2

- Pytania i odpowiedzi

- Zawiadomienie o unieważnienu przetargu

OGŁOSZENIE

O WSZCZĘCIU  POSTĘPOWANIA

Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.

Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych oraz dostawa materiałów do budowy węzłów z  podziałem na zadania:

Zadanie nr 1:

- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy przyłącza ciepłowniczego do budynków usługowych  „ Handlopol ” przy ul. Piastowskiej oraz budynku mieszkalnego

wielorodzinnego przy ul. Prymasa Wyszyńskiego 3 w Radomsku.

 

Zadanie nr 2:

- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych do budynków mieszkalnych przy ul. Prymasa Wyszyńskiego w Radomsku.

 

Zadanie nr 3:

- dostawa materiałów do budowy węzłów dla odbiorców indywidualnych ECO/ECW-25.

 

Szczegółowy opis materiałów co do asortymentu i ilości dla zadania 1 zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2, dla zadania 2 – załącznik nr 3, dla zadania 3 – załącznik nr 4 do siwz.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.

Termin składania ofert upływa w dniu 13.06.2013 r. o godz. 1300

Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2013 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.

Termin realizacji zamówienia dla:

-  zadania 1: od dnia podpisania umowy do dnia 10.07.2013 r.

zadania 2: od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2013 r.

zadania 3: od dnia podpisania umowy do dnia 01.07.2013 r. ( poz. 1-29 )

od dnia podpisania umowy do dnia 14.08.2013 r. ( poz. 30-58 )

 

Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:

- zadanie nr 1: wadium w wysokości    500,00 zł ( słownie: pięćset złotych ).

- zadanie nr 2: wadium w wysokości 1.500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych ).

- zadanie nr 3: wadium w wysokości 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych ).

 

Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Jedynym kryterium oceny ofert za wykonanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest cena - 100%.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.

Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/  683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147,

faks 44/  683 43 77.

 

 

Radomsko 04.06.2013 r.

 

- SIWZ

- Formularz cenowy załącznik 2

- Formularz cenowy załącznik 3

- Formularz cenowy załącznik 4

- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

97-500 Radomsko ul. Stara Droga 85

 

ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż następujących środków trwałych:

 

a) Kocioł wodny stalowy BRÖTJE HEIZUNG olejowo-gazowy LOGOBLOC

L-240 /200-240 kW/ produkcja NIEMCY 2000 rok

- palnik olejowy (możliwość przezbrojenia na gaz ziemny)

- cena wywoławcza 3175,00 zł

b) Kocioł wodny stalowy BRÖTJE HEIZUNG olejowo-gazowy LOGOBLOC

L-300 /260-300 kW/ produkcja NIEMCY 2000 rok

- palnik olejowy (możliwość przezbrojenia na gaz ziemny)

- regulator pogodowy EUROCONTROL

- cena wywoławcza 3750,00 zł

 

  1. Oferowana cena zakupu nie może być niższa od ceny wywoławczej.

  2. Przetarg wygrywa oferent, który zaoferował najwyższą cenę w złożonej przez siebie pisemnej ofercie.

  3. Do wylicytowanej ceny zostanie naliczony podatek VAT w wysokości 23%.

  4. Oferty należy składać w sekretariacie PGK Sp. z o.o.; Radomsko, ul. Stara Droga 85 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta na zakup KOTŁA”;

termin zbierania ofert – do 17.06.2013r., godzina 12ºº.

  1. Urządzenie można oglądać na terenie Spółki, Stara Droga 85.

  2. Telefon kontaktowy Dział Inwestycji 44 6830630 w. 47.

OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU  POSTĘPOWANIA

Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu  nieograniczonego.

Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień.

 

Postępowanie dotyczy wykonania dokumentacji projektowej:

  1. sieci ciepłowniczej o średnicy 150 mm biegnącej od skrzyżowania ulic Jachowicza-Ściegiennego wzdłuż ul. Ściegiennego, ul. Grodzką do ul. Kilińskiego i dalej wzdłuż ul. Kilińskiego do ul. Cichej oraz przyłączy do znajdujących się przy tej ulicy budynków mieszkalnych wielorodzinnych o numerach 53A, 53, 59, 61, 61A, obiektu hotelowego przy ul. Kołłątaja 42-4, budynków mieszkalnych jednorodzinnych od nr 39 do nr 49, Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Krzywej 12 oraz przyłączy ciepłowniczych do budynków znajdujących się wzdłuż projektowanej sieci ciepłowniczej,
  2. przyłącza ciepłowniczego do budynku mieszkalnego przy ul. Zielonej 11A w Radomsku,
  3. sieci wodociągowej o średnicy 110 mm wraz z przełączeniami przyłączy wodociągowych o długości około L=300 mb w ul. Ściegiennego w Radomsku.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.

Termin składania ofert upływa w dniu 25.09.2012 r. o godz. 1300

Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2013 r.

 

Okres związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.

Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia

wadium w kwocie: 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ).

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.

 

Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/  683 06 30, wew. 45, faks  44/  683 43 77, tel. kom. 501 144 147.

 

 

Radomsko 14.09.2012 r.

- SIWZ

- Mapa do celów projektowych - załącznik nr 8

- Pytanie i odpowiedzi 19-09-2012

- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wyszukiwarka

 

 

 

Telefony alarmowe

Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
44 6824644 
44 6824737 
44 6824808

Pogotowie Ciepłownicze
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
+ 48 600 973 627 - Dyspozytor
lub
44 683 - 77 - 02
44 683 - 76 - 62