OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie jest prowadzone w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny regulamin udzielania zamówień obowiązujący w Przedsiębiorstwie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: węgla kamiennego typu „ kostka ” oraz eko-groszku konfekcjonowanego pakowanego oryginalnie przez producenta i luzem z podziałem na zadania:
Zadanie 1:
Dostawa węgla kamiennego typu „ kostka ” klasy 27.05.06 w ilości 200 ton.
Dostawa węgla odbywać się będzie w okresie od września 2012 r. do kwietnia 2013 r. według następującego harmonogramu:
- wrzesień 2012 r. - 10 ton
- październik 2012 r. - 15 ton
- listopad 2012 r. - 30 ton
- grudzień 2012 r. - 40 ton
- styczeń 2013 r. - 40 ton
- luty 2013 r. - 40 ton
- marzec 2013 r. - 15 ton
- kwiecień 2013 r. - 10 ton
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy węgla własnym środkiem transportu do Oczyszczalni Ścieków, znajdującej się przy ul. Spacerowej 252 w Radomsku, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.
Zadanie 2:
A. Dostawa eko-groszku konfekcjonowanego pakowanego oryginalnie przez producenta w ilości
20 ton o parametrach:
- granulacja 5-25 mm,
- wartość opałowa > 26 MJ/kg,
- zapopielenie max. 10%,
- wilgotność max. 15%.
- zawartość siarki 0,6%
Dostawa eko-groszku będzie się odbywać w okresie od września 2012 r. do kwietnia 2013 r. według następującego harmonogramu:
- wrzesień 2012 r. - 2 tony
- październik 2012 r. - 2 tony
- listopad 2012 r. - 3 tony
- grudzień 2012 r. - 3 tony
- styczeń 2013 r. - 3 tony
- luty 2013 r. - 3 tony
- marzec 2013 r. - 2 tony
- kwiecień 2013 r. - 2 tony
Wykonawca jest zobowiązany do dostawy eko-groszku własnym środkiem transportu do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie gm. Radomsko, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.
B. Dostawa eko-groszku luzem w ilości 80 ton o parametrach:
- granulacja 5-25 mm,
- wartość opałowa > 26 MJ/kg,
- zapopielenie max. 10%,
- wilgotność max. 15%.
- zawartość siarki 0,6%
Dostawa eko-groszku będzie się odbywać w okresie od września 2012 r. do kwietnia 2013 r. według następującego harmonogramu:
- wrzesień 2012 r. - 5 ton
- październik 2012 r. - 5 ton
- listopad 2012 r. - 10 ton
- grudzień 2012 r. - 15 ton
- styczeń 2013 r. - 15 ton
- luty 2013 r. - 15 ton
- marzec 2013 r. - 10 ton
- kwiecień 2013 r. - 5 ton
Wykonawca jest zobowiązany do dostawy eko-groszku własnym środkiem transportu do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Radomsku ul. Krzywa 12, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest najpóźniej do dnia 07.09.2012 r. do godz. 1300 wnieść wadium dla poszczególnych zadań.
Zadanie nr 1 – 3.000,00 zł ( dostawa węgla typu „ kostka ” ),
Zadanie nr 2 – 1.500,00 zł ( dostawa eko-groszku pakowanego oryginalnie i luzem ).
Termin składania ofert upływa w dniu 07.09.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.09.2012 r., o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla poszczególnych zadań.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert dla poszczególnych zadań jest cena – 100%.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85 – Dział Rozwoju, pokój nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk – Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147, faks 44/ 683 43 77.
Radomsko 30.08.2012 r.
OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci ciepłowniczej od ul. Krakowskiej do ul. Stara Droga.
Zadanie nr 2:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych do budynków mieszkalnych nowego osiedla domków szeregowych przy ul. Stara Droga.
Zadanie nr 3:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych do budynków mieszkalnych przy ul. Słonecznej i Prymasa Wyszyńskiego.
Szczegółowy opis materiałów co do asortymentu i ilości dla zadania 1 zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2, dla zadania 2 – załącznik nr 3, dla zadania 3 – załącznik nr 4.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 04.09.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.09.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia dla:
- zadania 1 i 3: od dnia podpisania umowy do dnia 28.09.2012 r.
- zadania 2: od dnia podpisania umowy do dnia 12.10.2012 r.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
- zadanie nr 1: wadium w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych ).
- zadanie nr 2: wadium w wysokości 3.500,00 zł ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych ).
- zadanie nr 3: wadium w wysokości 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych ).
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert za wykonanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest cena - 100%.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147, faks 44/ 683 43 77.
Radomsko 27.08.2012 r.
- Formularz cenowy załącznik 2
- Formularz cenowy załącznik 3
- Formularz cenowy załącznik 4
OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie jest prowadzone w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny regulamin udzielania zamówień obowiązujący w Przedsiębiorstwie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: węgla kamiennego typu „ kostka ” oraz eko-groszku konfekcjonowanego pakowanego oryginalnie przez producenta i luzem z podziałem na zadania:
Zadanie 1:
Dostawa węgla kamiennego typu „ kostka ” klasy 27.05.06 w ilości 200 ton.
Dostawa węgla odbywać się będzie w okresie od września 2012 r. do kwietnia 2013 r. według
następującego harmonogramu:
- wrzesień 2012 r. - 10 ton
- październik 2012 r. - 15 ton
- listopad 2012 r. - 30 ton
- grudzień 2012 r. - 40 ton
- styczeń 2013 r. - 40 ton
- luty 2013 r. - 40 ton
- marzec 2013 r. - 15 ton
- kwiecień 2013 r. - 10 ton
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy węgla własnym środkiem transportu do Oczyszczalni Ścieków, znajdującej się przy ul. Spacerowej 252 w Radomsku, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.
Zadanie 2:
A. Dostawa eko-groszku konfekcjonowanego pakowanego oryginalnie przez producenta w ilości
20 ton o parametrach:
- granulacja 5-25 mm,
- wartość opałowa > 26 MJ/kg,
- zapopielenie max. 10%,
- wilgotność max. 15%.
- zawartość siarki 0,6%
Dostawa eko-groszku będzie się odbywać w okresie od września 2012 r. do kwietnia 2013 r. według następującego harmonogramu:
- wrzesień 2012 r. - 2 tony
- październik 2012 r. - 2 tony
- listopad 2012 r. - 3 tony
- grudzień 2012 r. - 3 tony
- styczeń 2013 r. - 3 tony
- luty 2013 r. - 3 tony
- marzec 2013 r. - 2 tony
- kwiecień 2013 r. - 2 tony
Wykonawca jest zobowiązany do dostawy eko-groszku własnym środkiem transportu do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie gm. Radomsko, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.
B. Dostawa eko-groszku luzem w ilości 80 ton o parametrach:
- granulacja 5-25 mm,
- wartość opałowa > 26 MJ/kg,
- zapopielenie max. 10%,
- wilgotność max. 15%.
- zawartość siarki 0,6%
Dostawa eko-groszku będzie się odbywać w okresie od września 2012 r. do kwietnia 2013 r. według następującego harmonogramu:
- wrzesień 2012 r. - 5 ton
- październik 2012 r. - 5 ton
- listopad 2012 r. - 10 ton
- grudzień 2012 r. - 15 ton
- styczeń 2013 r. - 15 ton
- luty 2013 r. - 15 ton
- marzec 2013 r. - 10 ton
- kwiecień 2013 r. - 5 ton
Wykonawca jest zobowiązany do dostawy eko-groszku własnym środkiem transportu do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Radomsku ul. Krzywa 12, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 – 14:00.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest najpóźniej do dnia 24.08.2012 r. do godz. 1300 wnieść wadium dla poszczególnych zadań.
Zadanie nr 1 – 3.000,00 zł ( dostawa węgla typu „ kostka ”),
Zadanie nr 2 – 1.500,00 zł ( dostawa eko-groszku pakowanego oryginalnie i luzem ).
Termin składania ofert upływa w dniu 24.08.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2012 r., o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla poszczególnych zadań.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert dla poszczególnych zadań jest cena – 100%.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85 – Dział Rozwoju, pokój nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk – Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147, faks 44/ 683 43 77.
Radomsko 10.08.2012 r.
- Informacja o unieważnieniu przetargu
OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień. Podstawą prawną wyłączenia niniejszego postępowania ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych jest art.132 ust. 2 w związku z art. 132 ust.1 pkt 4 ustawy.
Przedmiotem zamówienia jest:
„ Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Torowej, Zgody w Radomsku ”, z podziałem na zadania:
Zadanie 1 – budowa kanalizacji sanitarnej Ø 200 wraz z elementami sieci Ø 160 do granic działek w ul. Torowej w Radomsku.
Zadanie 2 – budowa kanalizacji sanitarnej Ø 200 wraz z elementami sieci Ø 160 do granic działek w ul. Zgody w Radomsku.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 28.08.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.08.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia dla zadania 1 i 2 : od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2012 r.
Okres związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert oddzielnie dla zadania 1 i zadania 2 jest cena – 100%.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium dla:
Zadania 1 – w wysokości 7.000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych ).
Zadania 2 – w wysokości 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych ).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, faks 44/ 683 43 77, tel. kom. 501 144 147.
Radomsko 10.08.2012 r.
- załącznik nr 8 - zadanie 1 ul. Torowa
- załącznik nr 9 - zadanie 2 ul. Zgody
Radomsko 01.08.2012 r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych – tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 8 czerwca 2010 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy, opublikowany w Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, a także wydane na podstawie niniejszej ustawy rozporządzenia wykonawcze.
Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego – art. 10 ust. 1 oraz
art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„ Zakup ( dostawa ) do siedziby Zamawiającego w formie leasingu operacyjnego nowego
samochodu śmieciarki o pojemności 22 m3 zabudowanej na podwoziu trzyosiowym o
dopuszczalnej masie całkowitej 26 t, przystosowanego do zbiórki odpadów komunalnych
w tym bioodpadów z urządzeniem myjącym i dezynfekującym pojemniki ”.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w siwz.
4. Termin składania ofert upływa w dniu 14.08.2012 r. o godz. 1300.
5. Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.08.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego- sala konferencyjna - pokój nr 106.
7. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy.
8. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ).
9. Okres związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty – 100%.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień
Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147, faks: 44/ 683 43 77.
OGŁOSZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85 ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie prowadzone jest w ramach działalności sektorowej w oparciu o wewnętrzny
Regulamin udzielania zamówień.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych, materiałów do budowy węzłów z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1:
- dostawa materiałów preizolacyjnych do budowy sieci i przyłączy ciepłowniczych w ul. Miłej, Brzeżnickiej.
Zadanie nr 2:
- dostawa materiałów do budowy węzłów dla osiedla przy ul. Miłej i ul. Brzeżnickiej.
Szczegółowy opis materiałów co do asortymentu i ilości dla zadania 1 zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2, dla zadania 2 – załącznik nr 3.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
Termin składania ofert upływa w dniu 05.06.2012 r. o godz. 1300
Oferty należy składać w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Radomsku ul. Stara Droga 85.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.06.2012 r. o godz. 1310 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 106.
Termin realizacji zamówienia dla:
- zadania 1: od dnia podpisania umowy do dnia 10.07.2012 r.
- zadania 2: od dnia podpisania umowy do dnia 29.06.2012 r.
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia
wadium w kwocie:
- zadanie nr 1: wadium w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych ).
- zadanie nr 2: wadium w wysokości 7.000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych ).
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Jedynym kryterium oceny ofert za wykonanie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań jest cena - 100%.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85, pokój Nr 217 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.pgk-radomsko.pl.
Wszelkich informacji o przetargu udziela Tomasz Bąk - Specjalista ds. Zamówień Publicznych ( pokój nr 217 ), tel. 44/ 683 06 30, wew. 45, tel. kom. 501 144 147, faks 44/ 683 43 77.
Radomsko 28.05.2012 r.
- Formularz cenowy - załączniki 2 i 3
Wyszukiwarka
Telefony alarmowe
Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
44 6824644
44 6824737
44 6824808
Pogotowie Ciepłownicze
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
+ 48 600 973 627 - Dyspozytor
lub
44 683 - 77 - 02
44 683 - 76 - 62