W związku z zapytaniami kierowanymi do Zakładu Ciepłowniczego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radomsku o termin "włączenia" ogrzewania dla odbiorców informujemy, że Zakład Ciepłowniczy ma obowiązek włączyć ciepło do odbiorcy w ciągu 24 h na jego pisemny wniosek. W przypadku mieszkańców i lokatorów mieszkań mieszczących się w zasobach mieszkalnictwa zbiorowego, np. w blokach i kamienicach zasilanych ciepłem systemowym wytworzonym przez Zakład Ciepłowniczy PGK Sp. z o.o. w Radomsku wniosek taki składa zarządca lub administrator i do niego mieszkańcy i lokatorzy powinni kierować zapytania oraz prośby o włączenie ogrzewania.

W sprawie rekompensat do ogrzewania, o które Państwo także pytacie, w ubiegły czwartek 15 września Sejm zajmował się projektem ustawy dot. rekompensat do zakupu ciepła przez odbiorców dla których źródłem ciepła jest inne źródło niż indywidualny kocioł węglowy, bądź na inne paliwo stałe. 

Obecnie jeszcze nie ma obowiązujących przepisów, które regulują temat dopłat dla tychże odbiorców, wobec czego należy oczekiwać rozwiązań zawartych w ustawie i towarzyszących jej przepisach wykonawczych. 

Wyszukiwarka

 

 

 

Telefony alarmowe

Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
44 6824644 
44 6824737 
44 6824808

Pogotowie Ciepłownicze
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
44 683 49 18